Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

τα τελευταια νεα απο ιωαννινα

Η 38χρονη Άρντερν από τον περασμένο Οκτώβριο που ανέλαβε την εξουσία, έγινε η δεύτερη εκλεγμένη ηγέτιδα που γεννά στο διάστημα της θητείας της μετά την πρωθυπουργό του Πακιστάν Μπεναζίρ Μπούτο το 1990.


τα τελευταια νεα απο ιωαννινα

πορτο γερμενο αξιοθεατα

Δεν είναι μόνο η νεότερη πρωθυπουργός στην ιστορία της χώρας της, αλλά και η πρώτη που πήρε άδεια μητρότητας κατά τη διάρκεια της θητείας της, γεγονός που θεωρείται ευρέως ως ένα σύμβολο προόδου για τις γυναίκες.


Ενώ είναι επιφορτισμένη με την προετοιμασία της πρώτης της ομιλίας στα Ηνωμένα Έθνη που θα εκφωνήσει την Πέμπτη, χρειάστηκε παράλληλα να διασχίσει την υφήλιο με το τριών μηνών κοριτσάκι της, την Νίβι Τε Αρόχα.


Η Άρντερν, που θηλάζει και δεν μπορεί να βρεθεί μακριά από το μωρό της για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα συνοδεύεται από τον σύντροφό της Κλαρκ Γκέιφορντ ο οποίος έχει αναλάβει την πλήρη φροντίδα της Νίβι.


«Είμαι τυχερή. Έχω ένα απίστευτο δίκτυο στήριξης γύρω μου. Έχω τη δυνατότητα να πάρω το παιδί μου μαζί στη δουλειά. Δεν υπάρχουν πολλά μέρη που μπορείς να το κάνεις αυτό», δήλωσε η Άρντερν σε μια εκδήλωση με θέμα την κοινωνική ευημερία που πραγματοποιήθηκε στην Νέα Υόρκη την Κυριακή.




διαμερισμα αγλαντζια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου